חלבה לכל המשפחה

טיפ
לבריאות

טחינה כרוטב לסלט  נסו להוסיף טחינה גולמית מלאה, כפי שהיא, לסלט, ותקבלו סלט רענן ,טעים ומזין במיוחד.

ולתפקודי הגוף השונים. החלבה עשירה בשומנים טובים – המכילים חומצות שומן רב וחד בלתי רוויות. ידוע כי צריכה של חומצות שומן בלתי רוויות  עשויה לסייע לאיזון רמת הכולסטרול הרע (LDL) בדם ולירידה בשכיחות מחלות לב כליליות. אנו בבארכה מאמינים שבמסגרת המגמה הבריאותית העולמית המדברת על תזונה נכונה והרגלי חיים בריאים יש מקום גם לתחום המתוקים. חלבה נותנת מענה מושלם למתוק איכותי בעל ערכים תזונתיים גבוהים.

החלבה היא הגרסה המתוקה של הטחינה. שמה המלא של החלבה בערבית הוא חַלַאוַה טַחִינִיַּה  - حَلاوَة طَحِينِيَّة, כלומר 'ממתק טחון', או 'ממתק טחינה'. הרכיב העיקרי של החלבה הוא טחינה, המורכבת מגרעיני שומשום טריים. לפיכך, יתרונותיה הבריאותיים הרבים של הטחינה מצויים גם בחלבה. לקבלת הטעם המתוק מוסיפים לגרעיני השומשום הטחונים סוכרים ותמצית שורש ספונריה, המעניק את המרקם המיוחד של "חוטי החלבה החלבה דלה בנתרן ומכילה מינרלים חשובים כגון: סידן, וברזל, רכיבים החיוניים לבריאות השלד".

light-blue-tab
callasic_img

הטעם המוכר האהוב והמסורתי של חלבה קלאסית. החלבה מורכבת מכ-50% טחינה גולמית איכותית של בארכה. מארזי החלבה הייחודיים והנוחים של בארכה ניתנים לשימוש גם כמגש, להקלה על חיתוך החלבה לקוביות.

shamiot_img

החלבה השאמית של בראכה הינה חלבה בעלת מרקם ייחודי ורך במיוחד. החלבה מורכבת מכ-50% טחינה גולמית איכותית של בארכה, ומיוצרת בטכנולוגיה ייחודית וסודית השייכת למטבח השאמי ומעניקה לחלבה את המרקם הרך המאפיין אותה. ניתן לאכול כחטיף וכקינוח ואף מומלץ להשתמש בה לאפיה ולבישול.