כתבו עלינו

brown

העיתונים ממון, זמנים מודרניים וגלובס סוקרים את הטחינה המעודנת של בארכה בבקבוק לחיץ

בעקבות השקת המוצר החדש של בארכה, טחינה מעודנת מוכנה לאכילה בבקבוק לחיץ, פורסמו בעיתונות מספר כתבות הסוקרות את המוצר. לפניכם כמה מכתבות אלה, המציינות לטובה את הטעם של המוצר החדש ואת נוחות השימוש בו. גם אתם מוזמנים לנסות ולהתאהב! (לחצו על התמונות לפתיחת הכתבה בגודל מקסימלי).

0808-baracke-new-tahini  0808-baracke-new-tahini3  0808-baracke-new-tahini2

 

מתוך ידיעות אחרונות: פטנט חדש מבית בארכה - בקבוק לחיץ לטחינה

לפי כתבה שהתפרסמה באתר ידיעות אחרונות, חברת בארכה פיתחה פטנט עולמי - בקבוק לחיץ לטחינה גולמית. על פי בדיקה שערך "ממון", טחינה בארכה בבקבוק הלחיץ זכתה לציונים טובים. מהבדיקה עולה כי הבקבוק החדש מגדיל את הזמינות והנגישות של הטחינה הגולמית וחוסך מאמץ בהכנה ובהגשה. סיגל שילוני, מנכ"לית רושדי תעשיות מזון, מסבירה כי הפטנט כולל תהליך קלייה וייצור המאפשר יצירת טחינה גולמית שמוכנה לאכילה במרקם נוזלי.

קראו את הכתבה במלואה:

 mamon

MAKO: "רושדי תעשיות מזון מובילה בתעשייה מסורתית בישראל"

במאקו פורסמה כתבה על תעשייה מסורתית כחולת לבן במאה ה-21 ועל האופן בו ישראל היא לא רק אומת הסטארט-אפ, אלא גם מובילה בתעשייה מסורתית. בין המובילים בתעשייה זו הופיעה חברת רושדי תעשיות מזון, שאחראית על המותג טחינה בארכה, שנחשבת היום לטחינה המובילה בישראל. סיגל שילוני, מנכ"לית רושדי תעשיות מזון, התראיינה לכתבה.

קראו את הכתבה במלואה:

sdfdf

ידיעות אחרונות: "טחינה בארכה כובשת את ניו יורק"

במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות פורסמה כתבה על הטחינה הישראלית שכבשה את ניו יורק - הלוא היא טחינה בארכה הישראלית שנבחרה לא מזמן גם לטחינה הטעימה בישראל בתכנית חיסכון בערוץ 2. בכתבה נכתב על כך שהטחינה באמריקה הפכה להיות ה"קייל החדש", אותו ירק שכבש כל מטבח ומסעדה. בשוק האוכל הפופולרי צ'לסי מרקט נפתחה חנות קונספט ראשונה לטחינה תחת המותג Seed+Mill - בארכה היא ספקית הטחינה לחנות זו.

קראו את הכתבה במלואה:

טחינה בארכה


 

מתוך גלובס: הצלחה פנומנלית לחסות של חלבה בארכה

בכתבה שהתפרסמה באתר גלובס, על פי הנתונים ממכון גיאוקרטוגרפיה, התברר כי החסות הכי זכורה בתחילת מאי 2016 היא הפרסומת של חברת בארכה "I love halva" לחלבה בארכה. החסות השיגה אחוזי זכירה גבוהים מהרגיל - כ- 40% מהממוצע החצי שנתי של פרסומת מובילות, שעומד על 8.8%. חברת בארכה הצליחה להתברג בראש הדירוג, וזאת בעיקר בזכות המסר הקצר והפשוט שנחרת בתודעה של הצרכן.

לקריאת הכתבה במלואה לחצו:

חלבה בארכה - גלובס

צפו בחסות לחלבה בארכה - החסות הזכירה ביותר בתחילת מאי 2016:

ערוץ 2 קבע: טחינה בארכה היא הטעימה ביותר בישראל.
לחצו כדי לראות את מבחני הטעימה של השפים.

katvu01
katvu02